reede, 12. veebruar 2010

Samojeedide (ja samojeediomanike) reeglid

Samoyed rules (Samojeedi reeglid)
Samoyed owner rules (Samojeediomaniku reeglid)

1. If I like it, it's mine.
(Kui see mulle meeldib, siis on see minu.)

2. If it's in my mouth, it's mine.
(Kui see on minu suus, siis on see minu.)

3. If I can take it from you, it's mine...
(Kui ma saan selle sinu käest kätte, siis on see minu...)

4. If I had it a little while ago, it's mine.
(Kui see oli minu mingi aeg tagasi, siis on see minu.)

5. If it's mine, it must never appear to be yours in any way.
(Kui see on minu, siis ei tohiks see kunagi enam sinu oma olla mitte mingil juhul.)

6. If I'm chewing something up, all the pieces are mine.
(Kui ma miskit ära närin, siis kõik tükid on minu.)

7. If it just looks like mine, it's mine.
(Kui see näeb minu oma välja, siis on see minu.)

8. If I saw it first, it's mine.
(Kui ma nägin seda esimesena, siis on see minu.)

9. If you are playing with something and you put it down, it automatically becomes mine.
(Kui sa mängid millegagi ja paned selle käest maha, siis muutub see automaatselt minu omaks.)

And the best one...
(Ja parim osa...)

10. If it's broken, it's yours.
(Kui see on katki, siis on see sinu.)

Kommentaare ei ole: