esmaspäev, 2. november 2009

Eesti mehed - düsgraafikud (järg)

"tere sära silm kus on see asukot kus asud et kas linn või on meil siin tegemist maakaga"

"tere kaunitar akaks sebima oled armas ja ilus"
"tere kena naine võiks tejeka tutvda lähemalt esialgu sõbrus mida arvade ilusad päeva"

"tere sa oled mega kena ja särav miisu siin mull juba nutt peal et minul sinu smurvi naist pole olen nii õnnetu nüüd oleks tore sinuga suhelda ja miks mitte ka koos välja peole minna tantsima või teatrisse sooviks väga pole ammu käinud ja millega kõige kaunim neid ka tegeleb kui saladus pole .palun vasta ."
"miks he juu tullks ka algirja küisma või autokrami tahtsin öölda"

"kasi naljad on meil majas keeltud"

"kule ära virise
seline asi ei meeli mulle ültse
ja kui mul sit tuju siis ongi mõtekam kui ma ei suhtle kellgika muidu ütlen veel sittasti
sest mul töö juures sured pinged ja siis pole tuju kellgika suhelda
õneks algab puhkus siis on rahu ja vaikus kuu aega järjest
tööd palju ja päeva alguse rääkitakse et puhkus õigel ajal järgmisl minutil et lükub teadmata ajaks edasi
sita auguni selt jamast
ja see päörast ei tahak enam hetkel suhelda suutsid ikka mõted mul töö juurda viia ja tuju rikkuda et tsau"

"mis sel siis ei saa olla kui ühtegi karve pes pole nii nagu kubemelgi juu
tartu pusides ongi tasuta wifi levi kui sa veel ei tea
ma ei käi loksal võsukad ja lokakad ei saa läbi ja loksale ega võsule ei saa rongika
sest sõber tahab nüüd ka ratas sõitama hakkta siis ma rattata
ma hull ma pane pea iga pääev juba 100km maha"

"*ma ei kohtleks silma võrtki kui mulle sline pakkumine tuleks
ega mul juu ka ikkgi plaanis 100% eestsis jalga lasta uuesti"

"tegelt ei ole nõme firma enne kui oli tõusu aeg oli tööd mõtukalt raha oli piisvalt nüüd on raha üle liia tööd üle liia ja seda naudib üksi ainult firma homanik nu veel parem see korpuse mehed on veel rphkem pöördes kui mina neil kästi eelmine kuu meeltult rabeled ja lubati üle tunde teha kõike rohkem oli ühel üle tunde 80 üle tundi ja üle tunid lubati kinni maksta 1,5 korda rohkem nii nagu sedus
ette nägi ja palgapääeval said kõike petumuse"

"kui talvel soojama reisl käisn võeti korpusest üks trop minu asemel kes kunagi ka minu tööd pehmes mööblis tegi ja kui ma 2 nädal pärast tagsi tulin oli kõik tuli perse kerrtud ja tegin sel töö nädalaga üle kõik"

"mina ütlein 4 korda tõus ajal ära neuile panga töölistele kes kaupamajades juurde tulid ja sule ise laenu pakusid akka seda tegid väheset"

"mul endal präegu ahju kartulid ahjus"

"mul on äratus kel ainult sportlikult huvist"

"valitakse niguni see ked namad tahavad ma ppole kungi valims gäinud ja ei lähe ka kungi"

"sest tal linna on ta (Savikas) laostanud siis laostab ka riigi"

"ja savisara arust on ansip kogu maailma majandus languses süüdi"

"liikutasin ahju ja panin uue piibu tulele
mul on sõber pipude maale tooja"

"cosmopip on uut tüüpi piipu maailm ja paljude kasulike lisadega söö vilter jääkaus
ja siis on tal veel see võimalus et saad pana sarviku peale ja saad kaks piiputäit koraga tulele panna
ja ma ise piiputanud juba 6 aast"

"mis õlut jood ma loodan et sa mule margika petumust ei murra"

"aga töö juuress aaab juba niiki naertud ja mölatud et väsin õhtuks juu ära"

"mul kodus präegu põdravursti 3 latti"

"ma tahtin pele kutsekat minna ja nemad ei taht ütlid et pole ruumi nii 4 aast jutti a kui nemad mind tahstsid oli mul juba hea töö ja siis ei olnud mina neist enam huvitud et naad ise süüdi
et ma saan iga kell seal eestsi sõjavääes hakkma sest see juu nagu lastead sipsik
a posid kukkuvad huluma kui iga nädal vatus koju ei saa"

"ja kui üks korda pidin tappal saam ja siis ööldi ka koht ülese ja mul oli juba ära rääkitud sel et ma olsk iga öö kodus maganud mul isa tuttav on tapal sõjaväes kas kapten või kapral ja temga olek iga pääev sina saanud ja õhtul tagsi"

"kaptenitel head palkad saavd kuus rohkem seda nodi kui liht inimen aastas koku
aevad lähevad arva põhja
neid viimasl ajal ainult kaaberdatakse"

"kuigi stromis on koertele pets koht ete nähtud ja opustele"

"mul on psoraas kui juuksed pikkak kasvatan siis pe leäheb hullugs ja piäike ja mere vesi on suppers siis ta kaob"

"ma hakan meikijaks ambutud muttid lahe"

"mee üürisme suht peldiku ja nüüd on veel teppdid jäänud vahetamata ja uue potti ostsime ka siise ja nüüd veetse ja pemis võimlused ühes sams ruumis
ja nüüd veetse ja pemis võimlused ühes sams ruumis
omanil ütle kas teem ühte tuppa või siis kööki pesmis võimaluse
aga see mõtte ei meelinud meile"

"nu ma oloen teinud tamme puust ühe voodis ja mina küsisn selle eest jah 40 tonni"

"vootiss on oluline kvaliteet madrats mitte kus sees see madras asub"

"mule ei istu komuniti elu"

"kui marocos sai käidud siis nüüd kahetsen et selt jurakst õbe keti ei ostnud
eestsi näkin nüüd ka selist jurakst müügil maksis üle 10 toni"

"ma ei saa aru miks naad näitavad neid häsid vilme nii õhtul hilja
ja siis kui naad pregu on 21-23 vahel võiskid olla seebikad"

"kodukat (selgituseks - "Kodus ja võõrsil") olen sellest ajast jälginud kui ta alustas tegvust eestsi telvisonis ja oli suptitritega
õnnekaid ja laste saateid ja etv2 vaatan ka"

"tal linnas on alati mitaki tehe näiteks parkki mina õlut jooma
ranas ka he aga präegu pole juu ranna ilmasid"

"mul oli home väike sopamis mõtte peas vaja suitsu andurid muretseda ja tussikardin osta
ja siis peks veel vanast kohast musika keskuse ära tooma
väike jääket (selgituseks - "Jägermeister") võik ka olla et mul ikkgi töö pääev ka ees juu järgmine pääev"

"vallatu öö... mullivann sampus+2000 mis arvad ?raha pole probleem"

"tere kas ei paku huvi tutvuda soovin naist kellega vahest kohtuda olen nõus head summat maxma kõik peaks olema meievaheline ja salajane kui on huvi kirjuta kui ei jäta kirjutamatta olen ise kena ja noor mees muidu"

"tere lillek mis arvad kui tuttvuksime oma vhhel kui on huvi siis minu msn on hannes82@windowslive.com"


Veel näiteid siin:
Eesti meeste düsgraafia tipptase

Ja siin:
Eesti mehed - düsgraafikud või lihtsalt lollid?


(jätkub, kuna teema on ammendamatu ja näited lõputud)

4 kommentaari:

noormets ütles ...

haigeeee....!!!

Tädi-tütre 7a poeg kirjutab ka paremini :) Müstika. Ja selline mees (kelle põhjal näited toodud) tahab naiste seas löögivõimeline ka veel olla :D:D ha-haa... Palju õnne...

Anonüümne ütles ...

oh tüdrukute seas ei ole kirjakunst levinud. Mure on kogu eesti rahva ja eesti keele pärast. Osad vene rahvusest isikud kirjutavad ka paremini kui keskmine juuksur või ehitaja...

Anonüümne ütles ...

Kahjuks sellised tegelasi esineb internetis kuritegelikult palju. Kuidas nad üldse põhikooli lõpetasid?
Kui ma sellist kirjutamisstiili internetis kohtan, siis jätan sellise kirjatüki automaatselt vahele, sest leian, et kui inimene ei suuda/suvatse oma mõtteid korrektselt kirja panna, siis ei ole tal ka midagi sellist öelda, mis mind huvitada võiks.

Anonüümne ütles ...

nookusnyydleidisasjamilleylenaerdaosadepooliitikutejutusteisaamidagiaruv6ionnendediktsioonv2gagihuvitaviseolentähelepannudetsee(n2pukas)juhtubenamastisiiskuiontõsiseltkahjuettoksimiseajall2hebyldm6tapeastkadumakardansedasuurestiseegatoksinh2stikiirestijakuiesinebvigusiisparandantagantjärelekuieiesinesiisl2heblitshalt6nnekskuivajakirjutadaametlikkirjutissiispööranõigekirjalerõhkuniipaljukuiv6imalikjakasutanv66rkeelsetekirjadeformuleerimiselisegivastavav66rkeelefililoogi(de)abivotnii