esmaspäev, 5. oktoober 2009

Eesti mehed - düsgraafikud või lihtsalt lollid?

Fenomenaalne, kuivõrd kirjaoskamatud võivad Eesti mehed olla!

Tekib küsimus - kuidas saab nii palju puudega inimesi vabalt ringi liikuda ja tegutseda???
("Düsgraafik on isik, kellel on spetsiifiline õigekirjavilumuste arengu puue.")

Või on nende meeste puhul tegu hoopis erakordselt madala (loe: olematu) haridustasemega ehk maakeeli väljendudes lihtsalt lollidega?

Igal juhul soovitaks neil, kel taoline puue, logopeedi poole pöörduda.
Teistel aga - kes oma puuet ei tunnista - uuesti algkooli minna ning veidikenegi end harida õigekeelsuse ja õigekirja osas...

Veidi ka näiteid eesti meeste kirjandusalastest "saavutustest":

"...imekaunis oled ja kui ilusad sul saapad ka on ? kas käid nendesaabstega ka tlavle kui on väljas ju nii lumine ja väga libe ? kuid loodan et kaunis daam pole tlavle lumega ka sie kukkunud väljas ma sooviks kohe ise sind toetda libedla talveteel astudes ning hoida e t saoma akunis kasuaks ei kukuks lumme pikali libastudes..."

"tere kada kas ahti ei meeldi sulle? ahtile sinu meeltitt"

"Tere kenake.
Mul üks väike küsimus.
Mis sa arvad kui teeks midaki.
Nt erotiliisi asju.
Mulle meeldiks sinuka vähe midaki teha
Sa oled nii ilus seksikas jne
Kui tahad minuka pigemalt asjatest räägita
siis minu msn on rax1985@live.com
ja siis saadan sulle oma pilti ka
nii väha loodan et teeks midaki erotilist ka mingi aeg"


"tere ilus neiu
mul asi ja ma ei keeruta
kas sa seksita ei taha sa nii ilus ja seksikas nii hea meeleka
seksiks sinuka
pilti minust näed minu abumist"


Neid näiteid lisandub siia peagi veel ja veel ja veel...

PS. Düsgraafikud! Kui Teie emakeeles ei kasutata kirjavahemärke, siis minupoolsed vabandused juba ette!!!

Kommentaare ei ole: