kolmapäev, 7. oktoober 2009

Naiste usaldamine

Marko ütleb:
"Tead, miks naisi ei saa usaldada? Sest kui kaine peaga öeldakse, et "ma ei suitseta enam ja ei taha ühtegi sigaretti", siis kui natuke ollakse joonud, siis on täpselt see "purjus peaga on mul see suitsu tahtmine veel suurem" ja suitsetataksegi...
Kui naine ütleb, et ta kunagi ei peta või peol üle aisa ei löö vms. - siis "purjus peaga on mul see tahtmine veel suurem"... Lihtne..."


Naine ütleb:
"Eiiiiii....."

Naine ütleb:
"Sel juhul olen mina teistsugune... Petmise kohapealt kohe kindlasti..."

Marko ütleb:
"Siiski-siiski...seal ei ole vahet - kui ei suuda ühes osas usaldust hoida ja lubadust täita...siis vaevalt teiseski osas...
Seetõttu on parem lihtsalt mitte midagi lubada - ei suitsetamise, ega petmise koha pealt..."


Naine ütleb:
"Ma pole elus petnud!"

Marko ütleb:
"No kui oled kellelegi lubanud, et ei suitseta, aga ikkagi suitsetad - siis seegi on petmine... Ja petmisel või petmisel ei ole selles kontekstis siis enam mingit vahet - usaldust ei eksisteeri enam..."

Kommentaare ei ole: