kolmapäev, 7. oktoober 2009

Naised ja ilu

Kui ma ütlen, et naine on ilus, siis ma nii ka mõtlen.
See on minu arvamus, seda muuta ei saa.

Naisel ei ole mõtet ses osas vastu vaidlema hakata (näiteks stiilis "ei ole ju", "lihtsalt tavaline ju" jne.), sest selles küsimuses ei lähe mulle ta arvamus ABSOLUUTSELT korda.
Naise arvamus endast negatiivsel kujul ei ole vajalik ega huvita mind.

Sellisel kujul aga komplimentide norimine/lunimine (enda välimust/olemust halvustades või tegelikust kehvemana serveerides) on lihtsalt AJUVABA ja ENNASTALANDAV!

Kui naine järjekindlalt jätkab selles küsimuses vastu vaidlemist - siis on tegu kas rumala (loe: lolli) naisega või väga madala enesehinnanguga (loe: väga lolli) naisega.

Kummalgi juhul - kuitahes kena see naine ka ei oleks - puudub mul huvi edasiseks suhtlemiseks.
Sest lollidega suhtlemine on lihtsalt ajaraiskamine, madala enesehinnanguga naiste osas aga on mul aja jooksul igasugune kaastunne kadunud.

Seega ei kuulu naise ilu kiitmise teema vastuvaidlemisele ning naise arvamus negatiivsel kujul ei ole oodatud ega vajalik. Punkt.

1 kommentaar:

noormets ütles ...

Mul oli paar peava tagasi sarnane olukord meessugupoolega. Heietas ja ahhetas antud teema ümber. Lõpuks ütlesin - "Rsk ma juba kahetsen sinuga tutvumist." :D.

Lõpuks ta arvas, et mul paha tuju. Õnneks tal on siiani isu kadunud minuga suhelda :D

Tõsi ta on, et Lollidest tuleb eemale hoida! :D