reede, 24. oktoober 2008

Ärritumine

Mõned inimesed on avaldanud arvamust, et see blogi on ajendatud ärritusest. Ehk siis sellest, et olen kellegi ütlusi või mõtteavaldusi liialt südamesse võtnud ning ennast siin välja elan.

Ärge endast nüüd nii hästi ka arvake!!!

Enamus isiklikku arvamust kandvaid avaldusi siin blogis on tingitud hoopis sellest, et inimesed on sarnased, isegi VÄGA SARNASED.

S.t., et jahutagu kuitahes palju sellest, et iga inimene on erinev ja unikaalne ja ainulaadne jne. - siis s**** ta on! 

98% on hall mass, kelle mõtlemine ja mõtteavaldused on suures jaos kattuvad ja ühesugused!

Ja kuna ma ei viitsi kõikvõimalikele "stampküsimustele" iga kord uuesti vastates oma aega raisata, siis on siin kirja pandud "stampvastused", mis halli massi enamikele nüridele küsimustele piisava vastuse annavad. 

Seega ärge arvake, et suudate mind ärritada või endast välja viia - ma lihtsalt EI VIITSI tobedatele ja (reeglina) sisutühjadele küsimustele iga kord uuesti vastama hakata.  Lihtsam on anda link, kust küsija vastuse ise välja lugeda võib. 

Need vähesed (2%), kes suudavad formuleerida aga asjaliku ja sisuka küsimuse - saavad ka personaalse ja põhjaliku vastuse. 

2 kommentaari:

Triinu ütles ...

no sa oled lihtsalt yle prahi:) nyyd ma tean, mix sa mulle kogu aeg neid linke saadad:D:D

Marko "Kirjanik" Kaldur ütles ...

Triinu, sa viimast lauset ikka lugesid ve? :) :) :)