kolmapäev, 9. jaanuar 2008

Koondamisteade

Nüüd ma saan täiesti aru, miks ametnikud päeva lõpu poole segast peksma hakkavad...

---------

Tuttav ütleb:
mille kasulikuga sa ise siis päeva sisustanud oled

Marko ütleb:
hmmm...anekdoodid...naljad...

Tuttav ütleb:
mnjaaaa... väga raske päev sul olnud, pead vist samuti aja maha võtma ja puhkama või lausa puhkuseavalduse sisse andma

Marko ütleb:
krt...mulle ei anta ju puhkust!
heameelega puhkaks veidi

Tuttav ütleb:
sa vist ei saa endaga just kõige paremini läbi, kui puhkuse osas kokkuleppele ei saa

Marko ütleb:
no vt juhatuse liige endale ise ei saa puhkust määrata - selleks on üldkogu otsust vaja

Tuttav ütleb:
No siis peadki "me, myself and I" kokku kutsuma ja selle asja ära lahendama. Sa pole juba aastaid puhkust saanud, kas mitte mingite aastate järel vanad puhkused kustuma ei hakka.

Marko ütleb:
...no aga osa üldkogust (teine mina) protestib... ja üks osa üldkogust (kolmas mina) on lakku täis ja ei jaga matsu ja ei suuda allkirja anda...

Tuttav ütleb:
raske selliste ülemustega...
äkki sa peaksid puhkuseavalduse asemel hoopis lahkumisavalduse sisse andma ja uued ülemused leidma. Saamatajäänud puhkusekompensatsioon peaks päris kopsakas olema

Marko ütleb:
noh või laskma end vallandada? praegu saab veel 3 kuu kompensatsiooni, varsti aint 1 kuu oma

Tuttav ütleb:
see ka üks võimalus. Kuid siis pead vaatama, et sind ei vallandataks töötaja süülise tegevuse tõttu, siis kompensatsiooni ei saa.
Pigem siis juba koondamine

Marko ütleb:
...njah

Tuttav ütleb:
Jaga oma tööülesanded teiste töötajate vahel ära ja tõesta, et su töökoht on sedavõrd mõttetu, et seda ei ole mõtet enam hoida

Marko ütleb:
aga mis sa arvad, et teine ja kolmas mina on võimelised üldse midagi tegema? eriti too kolmas

Tuttav ütleb:
kuna tema on praegu suht kontaktivõimetu, või siis just väga vastuvõtlik, siis temale saabki usaldada naljade lugemise ja vaatamise

Marko ütleb:
äkki tema hoopis peaks allkirjastama?
minu kaasabil loomulikult...
et siis saab hiljem vajadusel apelleerida, et oli vastutusvõimetu...

Tuttav ütleb:
See ka võimalus, aga siis pead tegema nii, et sa saadab sind puhkusele ja kui puhkus jamaks osutub, siis saad alati öelda, et sa olid tema sunnil vastu oma tahtmist sunnitud puhkusele minema ja sa ei lepi selle puhkusega

Tuttav ütleb:
* See ka võimalus, aga siis pead tegema nii, et TA saadab

Marko ütleb:
kumb siis? MA või TA?

Tuttav ütleb:
See MA kolmas, ehk antud kontekstis siis TA

Marko ütleb:
Selge TA (MA kolmas) koondab siis mind (MA esimene) ära...

Kommentaare ei ole: