Neljas päev algas heategevuse sildi all. Esmalt tõmbasime väikese sõiduauto kraavist välja, seejärel vedasime kahe maasturi jõul rekka libedast mäest
üles.
Margol oleks aeg vist teha uus ettevõte - lisaks 4x4Help.eu-le ka 4x4Help.ru.
Kuidagimoodi jõudis kell ka 2 tundi ja 10 minutit ette, seega on ajavahe Eestiga juba vähemalt 4 tundi.
Kuna õhtul nautisime "sideminister" Elveri poolt kaasa antud samakat, siis ajavahe muutumine eriti korda ei läinud.
Edasine teekond möödus politsei tähe all - ühe putka juures võeti maha üks masin, järgmise juures teine masin jne.
Peamiselt piirdus vestlus nendega aga puhtalt uudishimuga - taheti teada, et kust tuleme, kuhu läheme, miks sellise sõidu ette võtsime jne.
Aga loomulikult mainiti ka see ära, et pidevjoone ületamine on Venemaal mõrvast hullem kuritegu ning kiiruseületamise puhul võetakse load käest või
tuleb maksta 1500 rutsi.
Jekaterinburgi juures oli teeäär aga täis pikitud politseiputkasid - ning sõnum meist levis raadiosaatjate kaudu üha kaugemale, sest millegipärast meie
nelja suure masina lähenemisel kargas igast putkast politseinik välja.
Enamus neist jäid aga õnneks hiljaks ning said vaid maasturite tagatulesid imetleda.
Hämaras ületasime ka Euroopa-Aasia piiri.
Siia juurde oleks tulnud ka kommentaar peninukkide kohta, aga poliitilise korrektsuse huvides jääb see hetkel ära. Küll jõuab veel...
Aga sõidetud juba ca 3000 km, mõned kopikad alla.
Ja Patroli osas ma enam selgitada ei viitsi, et mis täpselt juhtus, sest viimased paar päeva on näidanud, et mida täpsemalt olukorda kirjeldada, seda
lollimad küsimused, kommentaarid ja hinnangud tulevad.
Hetkel istume koos kohalike rullidega mingis teeäärses stalovajas ning loodame ka hommikut näha.....
Ja blogi postitamise ajaks on imekombel hommik saabunud ning oleme Tjumenis autosid remontimas.
Marko "Kirjanik" Kaldur
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar