Uuralid ületatud ja olemegi tagasi Euroopas.
Kuigi jah - vähemalt teeolud siinpool mägesid küll euroopalikud ei ole.
Nagu juba minnes tähele panime, siis on Uuralitest ida pool suurte teede üldine olukord parem kui lääne pool. Ning ka uute teede ehitusi ja
värskeltvalminud maanteelõike (minnes veel pandi asfalti, tulles oli laudsile tee) palju rohkem.
Seega ootab meid nüüd ees lõputu võitlus lõputute teeaukudega ja ootamatult keset teed kerkivate asfaldipüramiididega.
Vahepeal nägime veel laupäevaseid prallesid teelejäänud suuremates asulates - kui aeg jalaga takka ei taoks, siis oleks mõnelt suuremalt peolt ka läbi
astunud.
Mitu päeva pesemata olekut ja kuuma ning tolmu talumist viisid selleni, et kõik tormasid ummisjalu sinivetikatest kubisevasse järve. Arve selle kohta
tuleb hiljem kodukoha meditsiiniasutusest - peaasi, et kõik Eesti piirini välja veaks.
Autode tehnilises seisus suurt vahet võrreldes varasemaga ei ole.
LC 100 starter juksib, igasugu põnevaid ideid sai käivitamiseks proovitud; Hiluxi kardaani mürisev armuhüüd on nüüdseks ärevusse ajanud juba vist kõik
Siberi emamammutid; LC 80 kütuse abipaak lekib sorinal ning auto on kaotanud jõu ja mineku; selgeks sai ka, et 23.- rubla eest autodest tühjast
tanklast kütet ostes saad rohkem vett kui diislit; rehvid kuluvad kõigil masinatel. Väiksemate kolinate ja kriginate puhul keeratakse aga lihtsalt
muusikat kõvemaks.
____________________________________
Marko "Kirjanik" Kaldur
Siberi ekspeditsiooni MAGADAN 2012 kroonik
www.magadan2012.blogspot.com
Meie asukoht online:
www.g4s.ee/4x4reisid
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar