laupäev, 7. november 2009

Päeva kommentaar

   

maamiis, 07.11.2009 10:34
"No Aitähh! Sain siis teada, et mu 2,2 liitrine universaalkerega Opel, millega sõidutan peret ja vean igapäevaselt tööriistu, on LUKSUSAUTO!"

arvo, 07.11.2009 11:03
"Jälle üks endine Nõukogude inimene või siis nende järeltulija (sõltuvalt vanusest).
Homo Soveticuse mentaliteet ei kao veel nii pea ja kestab põlvest põlve sõltuvalt kodusest kasvatusest.
Nendel on ikka ja alati tungiv vajadus jõukuse ümberjagamiseks maksustamise kaudu. Eesmärgiks pole see, et jõukus kasvaks isikliku initsiatiivi ja aktiivsuse kaudu, vaid et kõik oleks võrdselt vaesed aktiivsete, ettevõtlike ja initsiatiivikate kulul."

Aurise-mees, 07.11.2009 14:22
"Mina olen poolt, Ilmar-Erik Aavakivi tuleks määrata "luksusautode määratlemise riikliku ameti" juhiks. Tal võiks olla kuni 100 alluvat, kuna tegemist on tehniliselt ja sotsiaalselt tundliku teemaga.
Olen hoidnud käes Soome Vabariigi autode maksustamise juhendit, see oli ca 5 cm paks. Alla 100 ametniku sellist ei koosta ja hetketasemel ei hoia.

Lisakaristusena maksustamismeetmetele võiks rakendada munade mahalõikamist kõigil, kelle mootori töömaht ületab 1,6 liitrit.

P.S. Ma sõidan tõesti Aurisega. Loodan, et keegi munade mahalõikamise piiri 1,4 liitrile ei langetaks. Kui aga siiski, siis - kes tahaks osta 2007.a. Aurist, läbisõit 15000 km, hind kokkuleppel."


www.delfi.ee/news/paevauudised/arvamus/article.php?id=26744861

    

Kommentaare ei ole: