esmaspäev, 7. september 2009

Erakordselt masendav

A. ütleb:
- mul on sulle küsimus

Marko ütleb:
- nii

A. ütleb:
- no mul üks teema pooleli ja mõtlesin et sa hetkel päris õige inimene

A. ütleb:
- oletame et me kohtume

Marko ütleb:
- nii

A. ütleb:
- no ja siis ma alustan, no näiteks kallistan esimesena, või suudleks

A. ütleb:
- mida sa siis mõtled

A. ütleb:
- oletame et kui ma meeldiks ja kui ei meeldiks, et kuidas käitud

Marko ütleb:
- aga kust ma tean seda ette öelda? sellised asjad selguvad jooksvalt...

A. ütleb:
- no oletame

A. ütleb:
- see ei peagi üldse mina olema, see naine

A. ütleb:
- ükskõik kes

Marko ütleb:
- noja? eks siis näis...

A. ütleb:
- et mida sa siis teed mida mõtled

A. ütleb:
- kui näiteks jah esimesel kohtamisel naine nii käitub

Marko ütleb:
- nagu ütlesin - eks näis

A. ütleb:
- ei eie, ütle nüüd kohe

A. ütleb:
- kas sul pole kunagu enne nii olnud

Marko ütleb:
- no isegi kui on olnud, mida ma siis peaks ütlema?

A. ütleb:
- no et mida sa mõtled kui naine alustab

A. ütleb:
- naine kes isegi meeldib ja kui juhul ei meeldi, ja alustab

Marko ütleb:
- no sõltub olukorrast

Marko ütleb:
- eks siis näis

A. ütleb:
- ot to ära põikle kõrvale

A. ütleb:
- oletame et me kohtume, vaatad et ma päris ok, ja siis ma järsku kallistan ja suudlen, mis sa siis mõtled

Marko ütleb:
- ziiz...no ma ütlesin ju - see sõltub olukorrast ja eks siis näis

A. ütleb:
- ja teine olukord saame kokku, ma üldse ei meeldi ja teen sama, mis sa siis teed

A. ütleb:
- no kujuta ette

Marko ütleb:
- no ma ütlesin ju - see sõltub olukorrast ja eks siis näis

A. ütleb:
- hm oh sind küll, mul vaja vastust kohe

Marko ütleb:
- mis sa selle vastusega peale hakkad?

A. ütleb:
- palun ütle

A. ütleb:
- see nii oluline hetkel

Marko ütleb:
- no ma ütlesin ju - see sõltub olukorrast ja eks siis näis

A. ütleb:
- ok

A. ütleb:
- kahju et ma vastust ei saanud

Marko ütleb:
- no ma ütlesin ju - see sõltub olukorrast ja eks siis näis

A. ütleb:
- aga jutt ei pea minust olema

Marko ütleb:
- nii

A. ütleb:
- ükskõik kes see teine naine on

A. ütleb:
- lihtsalt olukord oleks selline olnud

Marko ütleb:
- no ma ütlesin ju - see sõltub olukorrast ja eks siis näis

A. ütleb:
- ok, ma ei piina sind selle küsimusega enam

Marko ütleb:
- ohjah

A. ütleb:
- raske juhus

Marko ütleb:
- milline?

A. ütleb:
- mina

A. ütleb:
- ja minu soovid

Marko ütleb:
- OHJAH

2 kommentaari: