teisipäev, 17. veebruar 2009

Närvide mäng

"Need inimesed, kes viimastel kuudel on mu närvidega mänginud, võiksid aru saada, et sedasi ei ole nad kuidagi kaasa aidanud mu olukorra paranemisele.
Pigem on nad hetkeseisu veelgi hullemaks muutnud.
Ning ärgu siis imestagu, kui ma ühel hetkel suhtlemise lõpetan või kõik närvidele käijad peesse saadan.
Sest mul ei ole vaja rohkem seda, et mu närve läbi kõrvetataks.
Ma olen väsinud ja ei viitsi ega vaevu rohkem norimist ja närvidega mängimist välja kannatada. Ega ka porisemist, jonnimist, õiendamist, pipardamist, virisemist, armukadetsemist, etteheiteid, tujutsemist, kahemõttelisust vms.
Kui mõistus varem ei võtnud, et norimise ja närvidele käimise asemel võiks veidi leebemalt suhelda - siis nüüd on juba hilja.
Ma olen piisavalt halva mängu juures head nägu teinud ja taolist närvimängu talunud - rohkem ma enam ei viitsi seda teha. Kes sellest aru ei saa ja mu närvide krussi ajamist jätkab, sellele...
...viimast hoiatust enam ei tule - kui mul kõrini saab, siis ei vaevu ma ka "hüvasti" ütlema."

Kommentaare ei ole: